Напередодні різдвяних розпродажів, наприкінці листопада, в п’ятницю після Дня подяки, в усьому світі відзначається День без покупок. Автором ідеї Дня є рекламіст Тед Дейв, переконаний, що "реклама обманює, коли обіцяє, що ми станемо щасливішими, якщо придбаємо більше речей".
Мета цього дня – звернути увагу на соціальні, економічні, екологічні та етичні наслідки сучасної культури споживацтва і дати зрозуміти людству, що крім товарів, у світі є багато більш цінних і цікавих речей.
Ця щорічна акція проводиться на знак протесту проти надмірного споживання в розвинених країнах, яке багато в чому нав'язане рекламою, а також проти нерівного розподілу матеріальних благ у світі.
Не могли дану акцію оминути і наші екологи - учні старших класів. На чолі з вчителем Митяй Г.В. провели агітаційну бригаду "Доля планети у твоїх руках"
|