«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень», — так В.О.Сухомлинський представляв спадкоємність між дошкільним і шкільним навчанням.
Саме зараз, коли впроваджуються всі засади Нової української школи, час приділити максимум уваги послідовності в умовах безперервної освіти. Усе це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.
Розуміючи це важливе завдання, педагоги Вишенської ЗОШ І-ІІІ ступенів та вихователі ДНЗ «Вишенька» провели екскурсію шкільними коридорами та класами .
Для малечі відкрився шкільний світ, який зачаровував їх кожної миті. Це була незабутня подорож по коридорах, класах, їдальні, актовій та спортивній залах, бібліотеці. Дошкільнята розглядали виставки дитячих робіт; завітали до классу, де мали змогу відчути себе справжніми першокласниками.
Діти йшли зі школи з безліччю позитивних емоцій, величезним захопленням і бажанням повернутися в цю школу ще раз.
Взаємозв'язок педагогів дошкільного закладу і школи здійснюється на інформаційному (семінари-практикуми з обговорення програм і планів навчально-виховної роботи, створення дидактичного матеріалу) і на діяльнісному (обмін новаторськими методиками, досвідом організації навчальної діяльності старших дошкільників і молодших школярів, взаємне консультування) рівнях.
|