29 листопада у Гнідинській ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Петра Яцика відбувся ІІ етап ХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Учні-учасники конкурсу плідно працювали над завданнями, які вимагали знань, застосування набутих умінь і навиків, творчості.
Можливість виявити свої таланти, поділитись досвідом навчання мови та літератури мали й вчителі-словесники, які супроводжували команди учнів. Для них колеги з Вишенської ЗОШ І – ІІІ ступенів підготували семінар-практикум з проблеми «Урок – основна форма реалізації інноваційних навчальних технологій. Випереджальне навчання».
Сьогодні випереджувальні завдання необхідні не тільки для того, щоб якомога більше матеріалу опрацювати на уроках. Учні, самостійно опрацьовуючи матеріал, отримують знання, а на уроці мають можливість поділитися ними з іншими, оцінити власну роботу, зробити висновок. В основі навчання – створення самостійної пошукової діяльності школярів, у ході якої формуються нові знання, уміння, навички та розвиваються здібності, активність, ерудиція, творче мислення.
Вчителі української мови та літератури Вишенської ЗОШ Морозова Лідія Григорівна, Прокопенко Валентина Олександрівна, світової літератури Костенко Наталія Василівна презентували свої уроки , в основі яких – випереджувальні завдання, що ґрунтуються на таких засадах, як пошук, упевненість у собі, самостійність, творчість, оволодіння способами наукового пізнання у процесі пошуку. Приділено увагу методиці проведення уроків з використанням випереджального навчання. Учасникам семінару було запропоновано практичне заняття (робота в групах), ознайомлення з результатами анкетування учнів старших класів «Випереджувальні завдання. За і проти». Директор закладу Гурська Лілія Володимирівна, вчитель української мови та літератури, представила своїх колег, а про творчі знахідки, досвід , цікаві позакласні заходи розповіла учасникам семінару й оригінальна презентація шкільного методичного об’єднання словесників Вишенської ЗОШ. Кожен вчитель отримав добірку матеріалів для використання в роботі.
|