| № | Форма та короткий зміст (тема, проблема) | Цільова група, кількість учасників/хто проводив | Термін проведення | 
 
 | І. | Управлінський напрям: |   |   | 
 
 | 1. | Розроблено: |   |   | 
 
 |   | Правила поведінки здобувачів освіти у закладі Статут школи | директор школи | протягом року | 
 
 |   | Алгоритм дій учасників освітнього процесу при наявності фактів, випадків деструктивної поведінки з боку УОП |   |   | 
 
 |   | 
 заходів, спрямованих на створення безпечного освітнього середовища, вільного від деструктивних проявів у поведінці учнів (форма контролю) Співбесіди, консультації, години спілкування, дискусії, виховні відеоролики   |   | Протягом року | 
 
 |   | План заходів, які пов’язані з запобіганням та протидію деструктивної поведінці в закладі освіти (відповідно до листа МОН України від 29.01.2019 № 1/11-891) | учні 5-11 кл./ заступник з виховної роботи | 28.01.2019 р. | 
 
 | 2. | Кадрове забезпечення (наявність): |   |   | 
 
 |   | Практичного психолога | + |   | 
 
 |   | Соціального педагога | + |   | 
 
 |   | Педагога-організатора | - |   | 
 
 | 3 | Робота з педагогічним колективом освітнього закладу: | 33/ адміністрація школи, практичний психолог | Січень 2019 | 
 
 |   | Засідання педагогічних рад: 
 «Як за результатами моніторингу за програмним комплексом «Універсал», виявити та запобігти булінгу» | педагогічний колектив, класні керівники/ практичний психолог | січень 2019 р. | 
 
 |   | Засідання методичних об’єднань: 
 «Як розпізнати булінг у класі та знищити його як явище» | МО класних керівників | Жовтень 2018 | 
 
 |   |   | 
 
 |   | Правова інформованість педагогічних працівників |   | Листопад 2018, Січень 2019 | 
 
 | ІІ. | Просвітницько-профілактичний напрямок |   |   | 
 
 | 1 | Ведення психологічних, факультативних занять з напряму: |   |   | 
 
 |   | «Рівний рівному» | - |   | 
 
 |   | «Дорослішай на здоров’я» | Практичний психолог/ учні 9-х кл. (51 уч.) | протягом року | 
 
 |   | «Діалог» | - |   | 
 
 |   | Інші заняття з питань формування соціальних навичок у дітей (додати) |   |   | 
 
 |   | Спецкурс «Психологія спілкування» | Практичний психолог учні 6-х, 7-А кл. (66 учнів) соціальний педагог учні 5-х кл (43 учні) | протягом року | 
 
 |   | Факультатив «Відверта розмова» | Практичний психолог | вересень-грудень 2018 р. | 
 
 | 2 | Заходи практичного характеру з набуття умінь та навичок ненасильницької поведінки: |   |   | 
 
 |   | Виховні години: 
 «Стоп булінг»;«Булінг у дитячому середовищі»;«Що таке булінг?»«Булінг – пряма загроза життю та здоров’ю людини»;«Булін – причини, наслідки, запобігання та відповідальність»;Закон щодо протидії булінгу;«Булінг, насилля, знущання»;«Форми булінгу»  | кл. керівники учні 2-11 кл.   | Протягом навчального року         | 
 
 |   | Години спілкування: 
 «Булінг чи подражнювання»«Бережіть один одного» | учні 8-х кл. (43 учні) кл. керівники |   грудень 2018 р. лютий 2019 р. | 
 
 |   | Години психолога: 
 Години психолога з вправами тренінгу («Що таке булінг?»)Години психолога з вправами тренінгу («Асертивна поведінка») | учні 6-11 кл. практичний психолог учні 7-8 кл. практичний психолог | вересень-грудень 2018 р.   січень-травень 2019 р. | 
 
 |   | Години соціального педагога: 
 «Життя людини – найвища цінність»«Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)Анкетування на виявлення учнів із девіантною поведінкою та бесіда з профілактики девіантної поведінки та її можливих наслідків«Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)«Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)«Що таке булінг»«Маски булінгу»«Бо я людина..» (формування ненасильницької поведінки учнів) | учні 5-х кл. учні 6-х кл. учні 8-х кл.   учні 7-х кл. учні 5-х кл.   учні 5-х кл. учні 9-А кл. учні 5-х кл. |   Жовтень 2018 Листопад 2018 Листопад 2018 Листопад 2018 р. Грудень 2018 р. Січень 2019 р. Січень 2019 р. Січень 2019 р. | 
 
 |   | Тренінги: |   |   | 
 
 |   | Тематичні зустрічі: | учні 5-7 кл. (96 учнів) ювінальна провенція | жовтень 2018 р. | 
 
 |   | Тематичні заняття: |   |   | 
 
 |   | «Круглі» столи: - | - |   | 
 
 |   | Консультації: |   |   | 
 
 |   | Тощо: «Стоп булінг»; «Ні насильству»; «Телефони довіри». | заступник з виховної роботи | січень 2019 р. | 
 
 | 3 | Залучення органів учнівського самоврядування: - | Виготовлення буклетів; стіннівки | Листопад 2018   Лютий 2019 | 
 
 | 4 | Залучення батьківської громади до правової профілактичної роботи |   |   | 
 
 |   | Батьківські збори:   «Булінг у школі». «Причини порушення поведінки, участь батьків у вихованні » | практичний психолог заг. шк. батьківські збори батьки 7-А кл. |     07.09.2018 р.   12.10.2018 р. | 
 
 |   | «Круглі» столи: - |   |   | 
 
 |   | Бесіди: - |   |   | 
 
 |   | Консультації: 
 консультації «Причини та наслідки девіантної поведінки» |   Батьки |   Протягом року | 
 
 | 5. | Індивідуальна робота з учнями, схильними до деструктивної поведінки: |   |   | 
 
 |   | Бесіди: 
 Як навчитися розуміти один одного       
 Як будувати стосунки з однолітками     
 Як адаптуватися до нових умов навчання та побудувати стосунки з однокласникамиЩо робити, коли втратив довіру ближніх  |   Соціальний педагог Учень, який стоять на внутрішньошкільному обліку Соціальний педагог Учень, який стоять на внутрішньошкільному обліку Соціальний педагог Учень «групи ризику»   Соціальний педагог Учень «групи ризику»   |   І семестр 2018р.     І семестр 2018р.     Жовтень-листопад 2018 р. Січень. 2019 р. | 
 
 |   | Консультації: 
 Моя поведінка в небезпечній ситуації. Як бути Відповідальність та наслідки моєї поведінки | Соціальний педагог Учень, який стоїть на внутрішньошкільному обліку Практичний психолог Учні «групи ризику» |   Січень. 2019 р     І семестер 2018р. | 
 
 |   | Тощо: - |   |   | 
 
 | 6. | Впровадження в освітньому закладі “Шкільної служби медіації“ Вирішення конфліктів |   |   | 
 
 | 7. | Взаємозв’язок з правозахисними органами, державними та громадськими установами : Ювінальна превенція, виконком сільської ради, соціальний працівник, дільничний інспектор | + | протягом року | 
 
 |   | Тощо: - |   |   | 
 
 |   |   |   |   |