№
|
Форма та короткий зміст (тема, проблема)
|
Цільова група, кількість учасників/хто проводив
|
Термін проведення
|
І.
|
Управлінський напрям:
|
|
|
1.
|
Розроблено:
|
|
|
|
Правила поведінки здобувачів освіти у закладі
Статут школи
|
директор школи
|
протягом року
|
|
Алгоритм дій учасників освітнього процесу при наявності фактів, випадків деструктивної поведінки з боку УОП
|
|
|
|
- заходів, спрямованих на створення безпечного освітнього середовища, вільного від деструктивних проявів у поведінці учнів (форма контролю) Співбесіди, консультації, години спілкування, дискусії, виховні відеоролики
|
|
Протягом року
|
|
План заходів, які пов’язані з запобіганням та протидію деструктивної поведінці в закладі освіти (відповідно до листа МОН України від 29.01.2019 № 1/11-891)
|
учні 5-11 кл./
заступник з виховної роботи
|
28.01.2019 р.
|
2.
|
Кадрове забезпечення (наявність):
|
|
|
|
Практичного психолога
|
+
|
|
|
Соціального педагога
|
+
|
|
|
Педагога-організатора
|
-
|
|
3
|
Робота з педагогічним колективом освітнього закладу:
|
33/ адміністрація школи, практичний психолог
|
Січень 2019
|
|
Засідання педагогічних рад:
- «Як за результатами моніторингу за програмним комплексом «Універсал», виявити та запобігти булінгу»
|
педагогічний колектив,
класні керівники/ практичний психолог
|
січень 2019 р.
|
|
Засідання методичних об’єднань:
- «Як розпізнати булінг у класі та знищити його як явище»
|
МО класних керівників
|
Жовтень 2018
|
|
|
|
Правова інформованість педагогічних працівників
|
|
Листопад 2018,
Січень 2019
|
ІІ.
|
Просвітницько-профілактичний напрямок
|
|
|
1
|
Ведення психологічних, факультативних занять з напряму:
|
|
|
|
«Рівний рівному»
|
-
|
|
|
«Дорослішай на здоров’я»
|
Практичний психолог/
учні 9-х кл.
(51 уч.)
|
протягом року
|
|
«Діалог»
|
-
|
|
|
Інші заняття з питань формування соціальних навичок у дітей (додати)
|
|
|
|
Спецкурс «Психологія спілкування»
|
Практичний психолог
учні 6-х, 7-А кл.
(66 учнів)
соціальний педагог
учні 5-х кл
(43 учні)
|
протягом року
|
|
Факультатив «Відверта розмова»
|
Практичний психолог
|
вересень-грудень 2018 р.
|
2
|
Заходи практичного характеру з набуття умінь та навичок ненасильницької поведінки:
|
|
|
|
Виховні години:
- «Стоп булінг»;
- «Булінг у дитячому середовищі»;
- «Що таке булінг?»
- «Булінг – пряма загроза життю та здоров’ю людини»;
- «Булін – причини, наслідки, запобігання та відповідальність»;
- Закон щодо протидії булінгу;
- «Булінг, насилля, знущання»;
- «Форми булінгу»
-
|
кл. керівники
учні 2-11 кл.
|
Протягом навчального року
|
|
Години спілкування:
- «Булінг чи подражнювання»
- «Бережіть один одного»
|
учні 8-х кл.
(43 учні)
кл. керівники
|
грудень 2018 р.
лютий 2019 р.
|
|
Години психолога:
- Години психолога з вправами тренінгу («Що таке булінг?»)
- Години психолога з вправами тренінгу («Асертивна поведінка»)
|
учні 6-11 кл.
практичний психолог
учні 7-8 кл.
практичний психолог
|
вересень-грудень 2018 р.
січень-травень 2019 р.
|
|
Години соціального педагога:
- «Життя людини – найвища цінність»
- «Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)
- Анкетування на виявлення учнів із девіантною поведінкою та бесіда з профілактики девіантної поведінки та її можливих наслідків
- «Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)
- «Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)
- «Що таке булінг»
- «Маски булінгу»
- «Бо я людина..» (формування ненасильницької поведінки учнів)
|
учні 5-х кл.
учні 6-х кл.
учні 8-х кл.
учні 7-х кл.
учні 5-х кл.
учні 5-х кл.
учні 9-А кл.
учні 5-х кл.
|
Жовтень 2018 Листопад 2018
Листопад 2018
Листопад
2018 р.
Грудень
2018 р.
Січень 2019 р.
Січень 2019 р.
Січень 2019 р.
|
|
Тренінги:
|
|
|
|
Тематичні зустрічі:
|
учні 5-7 кл.
(96 учнів)
ювінальна провенція
|
жовтень 2018 р.
|
|
Тематичні заняття:
|
|
|
|
«Круглі» столи:
-
|
-
|
|
|
Консультації:
|
|
|
|
Тощо:
«Стоп булінг»;
«Ні насильству»;
«Телефони довіри».
|
заступник з виховної роботи
|
січень 2019 р.
|
3
|
Залучення органів учнівського самоврядування:
-
|
Виготовлення буклетів;
стіннівки
|
Листопад 2018
Лютий 2019
|
4
|
Залучення батьківської громади до правової профілактичної роботи
|
|
|
|
Батьківські збори:
«Булінг у школі».
«Причини порушення поведінки, участь батьків у вихованні »
|
практичний психолог
заг. шк. батьківські збори
батьки 7-А кл.
|
07.09.2018 р.
12.10.2018 р.
|
|
«Круглі» столи:
-
|
|
|
|
Бесіди:
-
|
|
|
|
Консультації:
- консультації «Причини та наслідки девіантної поведінки»
|
Батьки
|
Протягом року
|
5.
|
Індивідуальна робота з учнями, схильними до деструктивної поведінки:
|
|
|
|
Бесіди:
- Як навчитися розуміти один одного
- Як будувати стосунки з однолітками
- Як адаптуватися до нових умов навчання та побудувати стосунки з однокласниками
- Що робити, коли втратив довіру ближніх
-
|
Соціальний педагог
Учень, який стоять на внутрішньошкільному обліку
Соціальний педагог
Учень, який стоять на внутрішньошкільному обліку
Соціальний педагог
Учень «групи ризику»
Соціальний педагог
Учень «групи ризику»
|
І семестр 2018р.
І семестр 2018р.
Жовтень-листопад
2018 р.
Січень. 2019 р.
|
|
Консультації:
- Моя поведінка в небезпечній ситуації. Як бути
-
- Відповідальність та наслідки моєї поведінки
|
Соціальний педагог
Учень, який стоїть на внутрішньошкільному обліку
Практичний психолог
Учні «групи ризику»
|
Січень. 2019 р
І семестер 2018р.
|
|
Тощо:
-
|
|
|
6.
|
Впровадження в освітньому закладі “Шкільної служби медіації“
Вирішення конфліктів
|
|
|
7.
|
Взаємозв’язок з правозахисними органами, державними та громадськими установами :
Ювінальна превенція, виконком сільської ради, соціальний працівник, дільничний інспектор
|
+
|
протягом року
|
|
Тощо:
-
|
|
|
|
|
|
|