Четвер, 25.04.2024, 22:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Вишенська ЗОШ I-III ступенів

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2019 » Лютий » 13 » «Зупинимо булінг разом!»
18:02
«Зупинимо булінг разом!»

З 22 по 30 січня 2019 року у Вишенській ЗОШ  були проведені заходи з профілактики та протидії булінгу в шкільному середовищі «Зупинимо булінг разом!».

Робота організована у чотирьох секціях  за темами: «Простір класу – територія партнерства», «Рівний-рівному – для рівних (лідер шкільного самоврядування як гарант особистісного комфорту учнів)», «Організація роботи педагогічного, батьківського та учнівського самоврядування з протидії булінгу в закладах освіти», «Побачити, відчути, допомогти».

У секції "Простір класу - територія партнерства" класні керівники провели виховні години та години спілкування на теми: «Стоп булінг»; «Булінг у дитячому середовищі»; «Що таке булінг?» «Булінг – пряма загроза життю та здоров’ю людини» «Булін – причини, наслідки, запобігання та відповідальність»; Закон щодо протидії булінгу; «Булінг, насилля, знущання»; «Форми булінгу».

 

 

Алгоритм

Інформації про роботу закладу освіти щодо вивчення фактів насильництва, суїцідальної поведінки, проявів булінгу та запобігання їх повторенню в освітньому середовищу

Форма та короткий зміст (тема, проблема)

Цільова група, кількість учасників/хто проводив

Термін проведення

І.

Управлінський напрям:

 

 

1.

Розроблено:

 

 

 

Правила поведінки здобувачів освіти у закладі

Статут школи

  • учні
  • педколектив
  • громада

директор школи

протягом року

 

Алгоритм дій учасників освітнього процесу при наявності фактів, випадків деструктивної поведінки з боку УОП

 

 

 

  • заходів, спрямованих на створення безпечного освітнього середовища, вільного від деструктивних проявів у поведінці учнів (форма контролю) Співбесіди, консультації, години спілкування, дискусії, виховні відеоролики

 

 

Протягом року

 

План заходів, які пов’язані з запобіганням та протидію деструктивної поведінці в закладі освіти (відповідно до листа МОН України від 29.01.2019 № 1/11-891)

учні 5-11 кл./

заступник з виховної роботи

28.01.2019 р.

2.

Кадрове забезпечення (наявність):

 

 

 

Практичного психолога

+

 

 

Соціального педагога

+

 

 

Педагога-організатора

-

 

3

Робота з педагогічним колективом освітнього закладу:

33/ адміністрація школи, практичний психолог

Січень 2019

 

Засідання педагогічних рад:

  • «Як за результатами моніторингу за програмним комплексом «Універсал», виявити та запобігти булінгу»

педагогічний колектив,

класні керівники/ практичний психолог

січень 2019 р.

 

Засідання методичних об’єднань:

  • «Як розпізнати булінг у класі та знищити його як явище»

МО класних керівників

Жовтень 2018

 

 

 

Правова інформованість педагогічних працівників

 

Листопад 2018,

Січень 2019

ІІ.

Просвітницько-профілактичний напрямок

 

 

1

Ведення психологічних, факультативних занять з напряму:

 

 

 

«Рівний рівному»

-

 

 

«Дорослішай на здоров’я»

Практичний психолог/

учні 9-х кл.

(51 уч.)

протягом року

 

«Діалог»

-

 

 

Інші заняття з питань формування соціальних навичок у дітей (додати)

 

 

 

Спецкурс «Психологія спілкування»

Практичний психолог

учні 6-х, 7-А кл.

(66 учнів)

соціальний педагог

учні 5-х кл

(43 учні)

протягом року

 

Факультатив «Відверта розмова»

Практичний психолог

вересень-грудень 2018 р.

2

Заходи практичного характеру з набуття умінь та навичок ненасильницької поведінки:

 

 

 

Виховні години:

  • «Стоп булінг»;
  • «Булінг у дитячому середовищі»;
  • «Що таке булінг?»
  • «Булінг – пряма загроза життю та здоров’ю людини»;
  • «Булін – причини, наслідки, запобігання та відповідальність»;
  • Закон щодо протидії булінгу;
  • «Булінг, насилля, знущання»;
  • «Форми булінгу»
  •  

кл. керівники

учні 2-11 кл.

 

Протягом навчального року

 

 

 

 

 

Години спілкування:

  • «Булінг чи подражнювання»
  • «Бережіть один одного»

учні 8-х кл.

(43 учні)

кл. керівники

 

грудень 2018 р.

лютий 2019 р.

 

Години психолога:

  • Години психолога з вправами тренінгу («Що таке булінг?»)
  • Години психолога з вправами тренінгу («Асертивна поведінка»)

учні 6-11 кл.

практичний психолог

учні 7-8 кл.

практичний психолог

вересень-грудень 2018 р.

 

січень-травень 2019 р.

 

Години соціального педагога:

  • «Життя людини – найвища цінність»
  • «Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)
  • Анкетування на виявлення учнів із девіантною поведінкою та бесіда з профілактики девіантної поведінки та її можливих наслідків
  • «Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)
  • «Добро у моєму серці» (формування ненасильницької поведінки учнів)
  • «Що таке булінг»
  • «Маски булінгу»
  • «Бо я людина..» (формування ненасильницької поведінки учнів)

учні 5-х кл.

учні 6-х кл.

учні 8-х кл.

 

учні 7-х кл.

учні 5-х кл.

 

учні 5-х кл.

учні 9-А кл.

учні 5-х кл.

 

Жовтень 2018 Листопад 2018

Листопад 2018

Листопад

2018 р.

Грудень

2018 р.

Січень 2019 р.

Січень 2019 р.

Січень 2019 р.

 

Тренінги:

  •  

 

 

 

Тематичні зустрічі:

  • «Стоп булінг»

учні 5-7 кл.

(96 учнів)

ювінальна провенція

жовтень 2018 р.

 

Тематичні заняття:

  •  

 

 

 

«Круглі» столи:

-

-

 

 

Консультації:

  •  

 

 

 

Тощо:

  • Інформаційні стінівки

«Стоп булінг»;

«Ні насильству»;

«Телефони довіри».

заступник з виховної роботи

січень 2019 р.

3

Залучення органів учнівського самоврядування:

-

Виготовлення буклетів;

стіннівки

Листопад 2018

 

Лютий 2019

4

Залучення батьківської громади до правової профілактичної роботи

 

 

 

Батьківські збори:

 

«Булінг у школі».

«Причини порушення поведінки, участь батьків у вихованні »

практичний психолог

заг. шк. батьківські збори

батьки 7-А кл.

 

 

07.09.2018 р.

 

12.10.2018 р.

 

«Круглі» столи:

-

 

 

 

Бесіди:

-

 

 

 

Консультації:

  • консультації «Причини та наслідки девіантної поведінки»

 

Батьки

 

Протягом року

5.

Індивідуальна робота з учнями, схильними до деструктивної поведінки:

 

 

 

Бесіди:

  • Як навчитися розуміти один одного

 

 

 

  • Як будувати стосунки з однолітками

 

 

  • Як адаптуватися до нових умов навчання та побудувати стосунки з однокласниками
  • Що робити, коли втратив довіру ближніх
  •  

 

Соціальний педагог

Учень, який стоять на внутрішньошкільному обліку

Соціальний педагог

Учень, який стоять на внутрішньошкільному обліку

Соціальний педагог

Учень «групи ризику»

 

Соціальний педагог

Учень «групи ризику»

 

 

І семестр 2018р.

 

 

І семестр 2018р.

 

 

Жовтень-листопад

2018 р.

Січень. 2019 р.

 

Консультації:

  • Моя поведінка в небезпечній ситуації. Як бути
  •  
  • Відповідальність та наслідки моєї поведінки

Соціальний педагог

Учень, який стоїть на внутрішньошкільному обліку

Практичний психолог

Учні «групи ризику»

 

Січень. 2019 р

 

 

І семестер 2018р.

 

Тощо:

-

 

 

6.

Впровадження в освітньому закладі “Шкільної служби медіації“

Вирішення конфліктів

 

 

7.

Взаємозв’язок з правозахисними органами, державними та громадськими установами :

Ювінальна превенція, виконком сільської ради, соціальний працівник, дільничний інспектор

+

протягом року

 

Тощо:

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 411 | Додав: ALYN | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz